14 martie 2020

Diagrama Dezvoltării Jocului- PROIECT IMPACT




Diagrama Dezvoltării Jocului

Etapa Jocului
Descriere
Jocul explorator
-          Explorează jucariile și obiectele prin atingere, le bagă în gură, vizual, examinându-le, aruncându-le sau dându-le drumul
-          Arată interes pentru obiectele noi
Jocul combinatoriu
-          Pune obiecte și jucării împreună
-          Pune obiecte în coșuri
Jocul cauză-efect
-          Se joacă cu jucării de tip pop-up
-          Activează jucăriile prin apăsarea butoanelor
Jocul funcțional
-          Folosește jucării în miniaturp pentru un scop anume(împinge mașinuțe, pune telefonul la ureche)
-          Direcționează acțiuni de joc către sine(se preface că mănâncă sau doarme)
-          Direcționează acțiuni de joc către dvs sau păpușă(vă hrănește, pune bebelușul în pat)
Jocul de prefacere
-          Se preface că un obiect este altceva(un cub e o mașină)
-          Dă unui obiect caracteristici pe care nu le are(un cuptor de jucărie e fierbinte)
-          Animă jucăriile(păpușa merge) și se preface că face diverse acțiuni(toarnă ceai)

Jocul dramatic
-          Pretinde să fie ceva ce nu este, precum un animal, pompier sau supererou
-          Pretinde jocuri cu pereche pentru a spune povești
-          Jocul devine mai cooperant


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu