27 noiembrie 2015

Terapia prin joacă și autismul

În prezent existã destul de multe lucrãri de cercetare si chiar romane despre problemele si nevoile persoanelor cu autism. În timp ce cunostintele despre diagnostic, despre întelegerea teoreticã si despre posibilitãþile de intervenþie au crescut continuu, materialele cu privire la autism si joc nu prea existã. Este stiut faptul cã unul dintre simptomele majore care caracterizeazã persoanele cu autism este aceasta lipsã a abilitãtii si a interesului de a se implica în activitãti ce presupun jocul. Jocul lor cu obiecte si jucãrii nu are un scop anume si este de multe ori neobisnuit. Ei aratã o lipsã de interes si în interactiunea si jocul cu ceilalti copii. În acest articol am încercat sã oferim o descriere coerentã si sã explicãm conexiunea dintre întelegerea teoreticã si interventia educationalã.

Accesați linkul de mai jos pentru a citi articolul în întregime:

http://arpcapa.ro/wp-content/uploads/2013/02/sinteze-7.pdf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu