În prezent existã destul de multe lucrãri de cercetare si chiar romane despre problemele si nevoile persoanelor
cu autism. În timp ce cunostintele despre diagnostic,
despre întelegerea teoreticã si despre posibilitãþile de intervenþie
au crescut continuu, materialele cu privire la autism si joc nu prea existã. Este stiut faptul cã unul dintre simptomele
majore care caracterizeazã persoanele cu autism
este aceasta lipsã a abilitãtii si a interesului de a se implica
în activitãti ce presupun jocul. Jocul lor cu obiecte si
jucãrii nu are un scop anume si este de multe ori neobisnuit. Ei aratã o lipsã de interes si în interactiunea si jocul
cu ceilalti copii. În acest articol am încercat sã oferim o
descriere coerentã si sã explicãm conexiunea dintre
întelegerea teoreticã si interventia educationalã.
Accesați linkul de mai jos pentru a citi articolul în întregime:
http://arpcapa.ro/wp-content/uploads/2013/02/sinteze-7.pdf
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu